سفر مشهد

دوستان عزیز قبل از همه چیز باید از تمامی شما تشکر کنم و بگویم که بخاطر باز نشدن نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران در وبلاگم در محیط پرشین بلاگ تصمیم گرفتم که آدرس و محیط وبلاگم را به پرشین اسکای انتقال خانه بدهم و به نظرات ارجمند و سازنده شما دوستان احترام گذاشته باشم و ... .

در این وبلاگ از روز افتتاح آن تصمیم گرفته ام که فقط روزهای شاد و خوشم را در آن یادداشت کنم و به وسیله این وبلاگ دریچه ای برای راز و نیاز با دوست و همراهم که در همه حال پشتوانه ام بوده باشد و سخنان گرانقدر و خاطراتم را برای شما عزیزان بنویسم.

 

**  **  **  **  **

برداشت اول:

                         سفر مشهد

چند روز گذشته که با گروه تعزیه محبان اهل بیت که مدتی است با آنها همکاری می کنم راهی سفر زیارتی مشهد شدیم با این که برای این سفر مشکلات زیادی برایمان ایجاد شد اما به کمک دوستان و با لطف خداوند و حضرت عشق ما ایرانیان امام رضا (ع) راهی این سفر شدیم در این سفر با دو اتوبوس که یکی شامل خواهران بود و دیگری ما پسرها در آن بودیم اتفاقات زیادی در راه افتاد که هم باعث شادیمان شد و هم گاهی موجب ناراحتی.

در این سفر با بچه های دیگه ای هم آشنا و دوست شدم در راه اتوبوس به دو قسمت تقسیم شد گروهی که به مشهد می رفتند و گروه دیگری که به نخجوان و برای خودشان هم شاه انتخاب کرده بودند و در مدتی که در راه بودیم با شلوغ کردن و سر به سر بچه ها گذاشتن و وقتی هم که بچه ها می خوابیدند آنها را بیدار می کردند و سکه 5 تومانی می خواستند. در کل می توانم بگویم که روزهای خوشی را در راه داشتیم و با هم می گفتیم و می خندیدیم و گریه و اعزاداری می کردیم وقتی چشممان در وقت اذان عصر به گنبد و مناره حرم دوست روشن شد اشک شوق چشمانمان را در خود گرفت و زبان ناخواسته شروع به سلام کردن داد.

سلام بر شاه خراسان

سلام بر ضامن آهو

سلام بر ضامن الحجج

سلام بر غریب الغربا

سلام بر امام رضا (ع)

...

**  **  **  **

برداشت دوم:

                     اسکان و زیارت

بعد از اسکان و دوشت گرفتن با این که همه بچه ها خسته بودند اما همگی با هم در همان شب که رسیده بودیم برای زیارت به حرم رفتیم و بعد از خواندن دعای دخول و آداب حرم وارد حرم شدیم و زیارت کردیم همه بچه ها حال و هوای دیگری داشتند و باید این را بگویم که بعضی از بچه ها بار اولشان بود که به مشهد و حرم امام رضا ( ع) می آمدند و حال خاص خودشان را داشتند.

کارمان در مدتی که در مشهد بودیم این شده بود که صبح ساعت 10 بریم حرم و بعد از دعا و نماز ظهر حدود ساعت 14 برگردیم و بعد از خوردن ناهار و دوش گرفتند باز ساعت 16 بریم حرم و ساعت 21 برگردیم و بعد از 2 یا 3 ساعت استراحت بتاز حرم و زیارت و خواندن دعا بود که انجام می دادیم و صبح ساعت 5 به زایر سرا برمی گشتیم.

در این مدت از این بچه ها خیلی چیزها یاد گرفتم و یادم می اوردند روزهای خوش زندگی را که هیچ وقت دیگر نمی خواهم از یاد برم. در این سفر من خودم به شخسه بچه ها را بهتر شناختم و شناختم را در مورد چند نفرشان که اشتباه بود صحیح کردم .

نظرات 10 + ارسال نظر
بوسه جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امیــــــــــد وارم حالت خوب باشه
*************************
غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم
از دیدن نور ماه یه عمره بی نصیبیم
فرقی نداره بی تو بهار مون با پاییز
نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز
غصه نخور مسافر اونجا هوا که بد نیست
اینجا ولی آسمون باریدنم بلد نیست
غصه نخور مسافر فدای قلب تنگت
فدای برق ناز اون چشمای قشنگت
*******************
وبلاگ خیلی خوبی داری
موفق باشی گلم





قهر..... جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.ghahr.blogsky.com

عاشقت خواهم ماند، بی‌آن‌که بدانی. دوستت خواهم داشت، بی‌آن‌که بگویم. درد دل خواهم گفت، بی هیچ کلامی. گوش خواهم داد، بی هیچ سخنی. در آغوشت خواهم گریست، بی‌آن‌که حس کنی. در تو ذوب خواهم شد، بی هیچ حرارتی اما در سرزمین من عاشق بودن جنایت است در سرزمین من حوا - به خاطر یک سیب - روزی هزار بار سنگسار میشود در سرزمین من لبها بوسه را در نگاه ها میجویند و دستها عطر نوازش را در تاریکی ها. در سرزمین من عاشق بودن گناه کبیره است پس خدایا ! گناهم را ببخش.



امضا:قهرم با عالم...

ناصر شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://shahireshab.blogsky.com/

سلام چطوری پسر
چه خبرا

نیلوفر دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://royayeshirineman.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری...
لینکتون میکنم...

بوسه دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

شما رو لینک کردم دوست من

سارا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام آقا هادی
خوبین؟؟
زیارت قبول
ممنون که به من سر زدی و نظرت رو گفتی
**موفق باشی**
.
.
.
شاید زندگی آن جشنی نباشد که ما آرزویش را داشتیم، اما حالا که به آن دعوت شده ایم، بگذار تا می توانیم زیبا برقصیم

اکبر دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
خب ببخش که یه کم کم پیدا شدم آخه بازم فیش تلفنم اومده و مجبورم که کمتر به ولگردی همون وبگردی بپردازم.
واسه همین هم هست که ایطوری شده.
خب زیارت قبول.
خیلی دلم میخواست به یه سفری می رفتم اما الان حسش رو ندارم.
احتمالا جمعه شب آپ کنم.
فعلا.

گل داوودی سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

ایکاش واسه روح درهم ریخته منم دعا میکردی

نغمه سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ http://naghmeh-topoly.blogfa.com

سلام

ازنظراتی که دادین ممنونم.

بازم سربزن.

بای.

هم آوا/سجاد نیکنام چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.hamava01.blogfa.com

با درود
هادی جان مرسی از حضورت و نظر دلگرم کنندت. دوست خوب امیدوارم لایق محبتهات باشم. خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد