سلام

باز آومدم تا دلم را در اینجا خالی کنم و ...

اول از همه

دهه فجر بر شما مبارک باد

 

نمی‌دانم چه بنویسم اما این را می‌دانم که اکثر مشکلات ما از درک نادرست آزادی و انقلاب و مسئولیت است اکثر کسانی که در کشور ما به عنوان مسئول ادارات و ارگانهای دولتی هستند و یا در موسسات نیمه دولتی و امثال آن می‌باشند می‌توانم بگویم که اکثرشان با داشتن دوستان و آشنایان که در رده‌های بزرکتر هستند و یا به خاطر ثروت و مالی که دارند مسئول می‌شود .

چند روز پیش در یکی از ادارات دولتی بودم و برای ثبت قرارداد و بقیه قضایا رفته بودم که متوجه شدم کسی که در آنجا مسئول است و بهش مهندس می‌گن حتی دیپلم هم ندارد ولی چه بگم بخاطر پارتی که پدرش داره و ثروتش مسئول شده و جای یک کار شناس را گرفته و کار می‌کند و ... .

***********************

شرمنده تمامی دوستان هستم بخصوص دوستان دوران خدمتم ؛در این مدت آنقدر گرفتار شده بودم که نتوانستم برایشان زنگ بزنم ... در اینجا از همه آنها معذرت می‌خواهم و پیامهایی را که برایم گذاشته بودید را خواندم و...

به امید روزهای خوش در زندگی برای تمام بازدید کنندگان و دوستان ؛ شاد باشید و خوشحال