گذشته

سلام دوستان شرمنده که زودتر از این نتوانستم آپ کنم.

این بار مطالبم را از کنار دریای همیشه فارس و از شهرستان بندر عباس برایتان می‌نویسم.

قبل از هر چیز عید فطر و قبولی طاعاتتان را به درگاه خداوند را دارم.

امسال برخلاف سالهای قبل ماه رمضان انچنان که می‌خواستم نشد و نتوانستم در مراسمات و برنامه‌های این ماه شرکت کنم و ... .

 ¤¤¤¤¤

مدتی است که به کارهای تعمیرات و نصب سیستمهای گرمایشی و سرمایشی مشغول هستم و خدا را شکر درآمد خوبی هم داره و نیاز به سرمایه آنچنان هم نیست و از همه اینها بهتر این که نیاز نداره که منت کسی را بکشی تا برات کار بده و آخرش هم یک حقوق کم و ... باشه .

در این مدت خیلی اعصابم راحت شده و کمتر به مشکلاتم فکر می‌کنم و بیشتر وقتم را با کار کردن می‌گذرانم و تصمیم گرفتم که باز ادامه تحصیل بدم و مدرکم را بگیرم با این که در این کشور حرف را مدرک نمی‌زنه بلکه بند پ حرف می‌زنه که خدا را شکر ما از آنها نداریم و ... .

 ¤¤¤¤¤

بار خدا یا مرا یاری کن تا دست نیازم را جز به سوی تو به طرف کسی دراز نکنم.

خدایا مرا سلامتی ده تا محتاج و نیازمند بندگانت نباشم.

خدایا ایمان و دینم را بیشتر از بیش کن و بدون ایمانم نکن.

خداوندا مرا پاک آفریدی و یاریم نمودی پس در زمان مرگ هم مرا با ایمان و پاک ببر و بیامرز.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://shahireshab.blogsky.com

سلام
سید رفتی جنوب؟؟
بی خداحافظی؟؟

اکبر سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام سید جان
پس بگو چرا تک زنگ میزنم جواب نمیدی نامرد؟
حالا رفتی جنوب که چی بشه؟
راستی یه کیس خوب برای دوتا شدن نمیخوای؟
اگه هم بخوای الان دیگه تو دست و بالم پیدا نمیشه. دادیم به یکی دیگه.
کی میگه که اخراجی شدم در ضمن داریم زندگی مینمائیم اساسی که بیا و ببین
در ضمن اومدی ارومیه که هیچی وگرنه دوباره از اول میشمرم ۱،۲،۳ .....
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد